Sunday, June 12, 2011

Paroh Kubing Anak B: Errk...for sale ke ni?? (SOLD)

Syukorrr..alhamdulillah..pertama skali SJD melaherkan rasa syukor kerna anak-anak di reban SJD telah mula menampakkan potensinya.. Gambar-gambar dan video di bawah ini adalah anak yg pernah SJD tawarkan untok jualan pada usia anak A yg lalu, namun maseh tersimpan rapi dalam reban SJD sehingga kini kerna pembeli lebih tertarek kepada anak betina pada ketika tersebot..hehe..









Dan setelah diasingkan, barulah nampak akan gaya lonjak anak-anak B ini.. SJD bersedia buka utk jualan anak-anak B ini,kalau tak jual pon memang SJD akan siapkan anak ni untok pertandingan 25Jun nanti.. Kepada yg berminat blehlah merisek-risek dgn SMS kan kpd SJD, yg pastinya harga bukanlah seperti ketika anak A dahulu..

Oh ya,sebelom SJD membalas SMS mereka yg bertanya dgn pnjang lebar nanti eloklah kiranya membaca entry SJD ini terlebih dahulu.. Anak-anak ini adalah baka yg dihaselkan sendiri di reban SJD setelah melalui beberapa proses biak turon baka secara berlapis-lapis.. Semakin keluar semakin berhasel,dan itulah target SJD.. Yang pasti tidak berputus asa..

Dua gambar dan video dibahagian atas dinamakan Paroh Kubing SJD.. Parohnya yg sedikit terlebih di bahagian bawah namun tidak begitu ketara sgt selepas SJD lakukan sedikit 'trim' kat parohnya selepas sesi photoshoot ini diambil..

Manakala dua keping gambar di bawah ini pula adalah adek beradeknya jugak yg lengkap tanpa ada lebihan paroh pun.. SJD maseh lg menantikan potensi anak ini yg mana belom lonjak sepenohnya lagi seperti saudaranya yaitu si Paroh Kubing di atas.. Itu saja serba sikit penerangan SJD tentang entry SJD kali ini..





Sekian terima kaseh..hehe

No comments:

Post a Comment