Monday, November 21, 2011

Senarai Pemenang Pertandingan Di Alor Setar

Alhamdulillah.. Syukor pertandingan ayam serama yg diadakan di Alor Setar baru-baru ini telah berakhir dengan selamatnya.. SJD yang mewakili pihak Alor Setar Serama Group (ASSG) mengucapkan terima kaseh kepada semua peserta yg sama-sama turun ke pertandingan yang julung kali pihak kami adakan ini.. Ada yang dari selatan semenanjung, Lembah Klang, Perak, Pantai Timur, Pulau Mutiara, Langkawi, Kedah dan Perlis yang jauh dan dekat semuanya turot sama mengambil bahagian.

Dikesempatan ini, SJD dan seluruh warga ASSG ingin mengucapkan setinggi-tinggi penghargaan kepada pihak Penang Serama Group dan Kelab Serama Kedah serta semua krew kerja yang turut sama membantu pihak kami dalam memastikan pertandingan ini berjalan dengan lancar.

Cuma kali ni tak sempat pulak pihak kami men'snap' gambar pertandingan.. Hehe kat bawah ni SJD senaraikan nama-nama pemenang yang mengungguli carta Top 3 bagi setiap kategori yang dipertandingkan dan jugak Best of The Best pada hari tersebot.. Tahniah kepada semua pemenang..

ANAK A
1. Mizi Idris
2. Serama Ehsan
3. Madi Ipoh

ANAK B
1. Zul Tok Bidan
2. Ah Chun
3. Ahmad

REMAJA
1. Cikgu Man Pendang
2. Serama Ehsan
3. Che Mat Kulim

MUDA
1. Fizan
2. Serama Bang
3. Che Mat Kulim

TANPA LAWI
1. Khairy Sik
2. Dee Penang
3. Serama Sri Lundang

SERAMA A
1. Serama Ridzal Yan
2. Dragon
3. Serama Sri Pauh

SERAMA B
1. Mustaqim
2. Rosdi Langkawi

SERAMA BETINA
1. Dragon
2. Uncle Loh
3. Azmi Kebab

BEST OF THE BEST - Serama Ridzal Yan (Serama A)

No comments:

Post a Comment