Monday, April 16, 2012

Semangat Zaman: Bumi Putra Rockers (BPR) BOTB Kali Ke-3 Berturot-turot

Kekal unggol dalam kelasnya tersendiri.. Rasanya tak perlu SJD perjelaskan lagi di sini, bagi pencinta-pencinta serama di Malaysia ini pastinya kita sudah dapat melihat kehebatan ayam milek Cikgu Lah Vistana ini.. (Tajok permulaan berkaitan ayam BPR ini pernah SJD tuliskan pada bulan Oktober 2011 yang lalu)



Selatan, timor apatah lagi di bahagian utara ini sudah dijelajahi segenap pertandingan yang kecil mahupon besar.. Terbukti BPR maseh berada dalam kelasnya tersendiri.. Beraksi selam kibas bertubi-tubi dan lagak dihadapan kamera ataupon orang ramai apatah lagi dihadapan juri, BPR meneruskan kesinambongan gelaran Best Of The Best buat kali ketiga berturot-turot.. Kali ini pertandingan di Pulau Pinang yg berlangsong pada 14 April 2012 pula menjadi medan pertabalannya selaku gelaran juara kategori B dan BOTB..



Yang pasti pemileknya sudah boleh tersenyum dengan kemampuan BPR kali ini.. Bak kata pepatah, 'patah tumboh hilang berganti'.. dan inilah yang telah dibuktikan oleh Bumi Putra Rockers milek Cikgu Lah Vistana dengan keunggolan 'Semangat Zamannya'..

No comments:

Post a Comment